SEO, zpětné odkazyBlog jen tak

webové stránky ostrava

Publikováno 08.12.2012 v 22:42 v kategorii Novinky, přečteno: 201x

Cílem Optimalizace Pro Vyhledávače je , bez návštěvníků je jakkoliv krásný web mrtvý a je na nic.Nemusí být směrodatné jestli návštěva přichází z google, mohou být i jinačí vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako facebook, youtube, pinterest a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory působící na evaluaci webu a především i jeho pořadí ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak v dnešní době už bývá jasné, že vliv anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Je možné uvidět, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.